Diskuse

ZKUŠENOSTI S O2 (arabské tržiště do každé domácnosti)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Třetí jezdec apokalypsy

17. 7. 2012 14:41
Nechci Vám do toho kecat, ale já mám

Internet Optimal s rychlostí až 16 m/s (skutečná je dokonce 17) za Kč 400,- měsíčně.

S O2 se nejlépe vyjednává "byl u mě obchodní zástupce Centrio a nabídl mi 20M za Kč 400,-".

Samozřejmě. O2 jsou samice od vepře.

0 0
možnosti

4dv3nTur3

17. 7. 2012 16:53
Re: Nechci Vám do toho kecat, ale já mám

Strašně záleží na vzdálenosti od ústředny...

0 0
možnosti

Equus

17. 7. 2012 13:51
Já mám zkušenost jinou

Měl jsem od O2 internet a televizi. Od UPC jsem dostal lepší nabídku, za méně peněz rychlejší internet a více programů. Zavolal jsem do O2 a řekl jsem si o tutéž cenu a jeden balíček programů. Operátorka mi řekla, že taková nabídka od UPC neexistuje a že nic levnějšího, než co mám, neexistuje. A zavěsila. Tak jsem poslal výpověď, přišlo mi potvrzení o ukončení služby a adresa, kam mám poslat modem. Tím to zhaslo.

0 0
možnosti

LucyBlack

17. 7. 2012 13:01
T-mobile

milý pane  Hyšplere. Bohužel asi bych také potřebovala někoho takového jako jste vy kdo by to vyřídil za mě. Já vždy totiž, když volám operátorovi (t-mobile) kvůli čemukoliv narazím tam na někoho kdo mi řekne, že se s tím nedá nic dělat a když řeknu, že teda až vyprší smlouva tak končím (dřív se totiž od t-mobilu nedá odstoupit bez toho aby jste tam nechal tak 5x výplatu a dlužní úpis na dům) a bylo jim to fuk. A minule to bylo totéž. Bohužel přejít k jinému operátorovi se mi do 26let stále nevyplatí. Zatímco někteří operátoři (z těch tří) mají výhodný internet, t-mobile mi zase nabízí výhodné studentské volání a smsky, ale co se internetu do mobilu týče je to v 21. století dosti nešťastné a i celkem zahanbující.  V dnešní době jsou tyto věci zcela bežné a občas mi přijde jako kdybychom byli v zemi kde zakázali dávat pořady o kuřatech (která jsou pro nás zde běžná) protože si je většina obyvatel nemůže dovolit a mohli by začít protestovat.

0 0
možnosti

petrolhead

17. 7. 2012 12:55
O2 je naprostá tragédie ve včech směrech

Pořiďte si "kabelový" internet (UPC, Centrio) jestli můžete a pokud jste na malém městě tak je asi nejlepší nějaká komunitní wifi síť, většinou rádi pomůžou. V Praze mám kabel 50/50 Mbit za 500 Kč, na chatě na konci světa mám 100/10 Mbit (přes wifi 5Ghz) za 400 Kč.

.

Mobilní internet od O2 je taky hrůza - mám 2 mobily a při cestování je pokrytí Vodafonu mnohem lepší a internet mnohem stabilnější než u O2.

0 0
možnosti

Pepinie

17. 7. 2012 17:18
Re: O2 je naprostá tragédie ve včech směrech

od komunitní wifi sítě jsme s velikou radostí utekli k O2, a nebyli jsme sami...za málo muziky hodně peněz...teď platíme sice o kilo více, ale film mám stažený za čtvrt hodiny, kdežto u té super wifi sítě to trvalo celou noc a většinou se to ani nestáhlo...a UPC? to jsou ti největší zloději co mohou být, od těch bych si nevzala ani rohlík...

0 0
možnosti

Grimm3

17. 7. 2012 12:51
Co provider to zkusenost

Ono to si asi nevyberete. Kazdy z tech operatoru ma neco. Od O2 jsem kdysi definitivne odesel, ne kvuli cenove politice, ale kvuli pristupu. I kdyz nemaji pravdu, tak cloveka urguji a davaji k soudu. A kdyz se ukaze, ze jste mel stejne pravdu, tak se ani neomluvi.  Proto jsem presel k VDF. Jak to tam bylo na zacatku skvele (zenska co nas mela na starosti se fakt snazila a byli mila), tak na konci stejny pribeh.... pohledavka predana inkasni spolecnosti. Nikdo nic nevi a kdyz se nakonec ukaze ze zase mate pravdu, tak se nikdo neomluvi... Jasna cesta je nepodepisovat dlouhe smlouvy a jak se objevi prilezitost, tak proverit moznosti konkurence a stahnout cenu na minimum.

0 0
možnosti

Pepinie

17. 7. 2012 12:25
přesně tak

mám od nich 120 volných minut za 200 měsíčně (normální cena 650 měsíčně) a internet v mobilu FUP 500MB za 200 měsíčně (normální cena 300 měsíčně) a jinak než popovídáním s operátorem na lince to nejde...

0 0
možnosti

Muž s maskou

17. 7. 2012 12:25
Musíte si o slevu říci, jinak platíte jako pitomci

Loni jsem pohrozil odchodem od O2 a obratem dostal slevu z tarifu NEON M ze 450 Kč na 315 Kč. Letos mi jej náhle zvedli na původní cenu, tak jsem včera požádal o číslo pro převod mého čísla ke konkurenci. Byl jsem

jen malý zákazníček s tarifem 80 volných minut za 450Kč a dnes den mi

volala slečna z retenčního oddělení O2 s nabídkou 80 volných minut za

paušál 300 Kč nebo 120 volných minut za paušál 315 Kč (vše vč.DPH). Řekl jsem jí, že u VDF to mám za 250 Kč a tedy odcházím. Naznačila, že mi ještě dají nějakou nabídku, abych pár dní vydržel... Včera ČTÚ snížil operátorům poplatek z 1,15Kč na 0,55Kč za

minutu. Operátoři mají spoustu prostoru pro další snížení cen, sami ale přiznávají, že dokud to lidé jako ovce budou platit a nebudou odcházet, nemají důvod si snižovat zisky. Jen masové vypovídání smluv a žádosti o převod s nimi pohnou. Nebuďte ovce. které se nechají holit a zastavte se na pobočce s žádostí o kód k převodu čísla nebo zavolejte na retenční oddělení - 800 020202 platí u O2.

0 0
možnosti

Třetí jezdec apokalypsy

17. 7. 2012 14:43
Re: Musíte si o slevu říci, jinak platíte jako pitomci

80 volných minut za Kč 450,-? 8-o8-o8-o8-o;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Totedyne

17. 7. 2012 10:55
jednotný ceník asi neexistuje

Podobnou zkušenost mám i já. Nicméně mne Internet Start stačí, stejně jako telefonní linka O2 Mini. Za toto a DPH platím asi 480 Kč.

0 0
možnosti

A.eF

17. 7. 2012 14:59
Re: jednotný ceník asi neexistuje

Možná to jde i levněji, ale mě se povedlo usmlouvat internet 8Mb + povná linka za 401,kč. A mobil mám za 300,- kč v paušálu je 250 volných SMS a 1000 volných minut do všech českých sítí. Jen mi vadí, že je to potřeba každý rok znovu obnovovat.

0 0
možnosti

=DR=

17. 7. 2012 10:44
zkušenosti

Naprosto stejné zkušenosti, vyhrožovat, vyhrožovat, vyhrožovat a když to nezabírá tak přitlačit.

1 1
možnosti

preaxik

17. 7. 2012 10:41
O2 nikdy

Naše zkušenosti s O2, matku kdysi ukecali na tarif na dobu určitou, jenže v konečné fázi to bylo velice nevýhodné, takže poté, co doběhl jsme nedali souhlas s prodloužením (v přčdstihu v souladu s VOP). Jakmile doba vypršela, smlouvu jsme zrušili (převod na dobíjecí kartu), že prý během 48 hodin to poroběhne. MAce přišlad druhý den ve tři ráno!! SMS, že to nemůžou provést a mají voalt na nějaké číslo, na tom čísle, se jí snažil přemluvit, aby zachovali původní tarif, mamka že ne a nakoenc teda, že se to převede dle původní dohody na tu dobíjecí kartu. Na dotaz, proč přišla SMS, ž prý chyba v systému. Nepřevedeno ještě 12 dnů, až teprve po nové návštěve obchodního místa se zjistilo (předtím to telefonicky nikdo nemohl sdělit), že někdo přecvakl že to enche na tu kartu zrušit. Tak se to tam dalo do kupy a do 24 hodin se tozměnilo na dobíjecí kartu. Samozřejmě nám ty dny naúčtovaly, ale proti tomu se dala reklamace, kterou naštěstí O2 uznalo (jinak bysme je žalovali). Takže O2 nikdy více.

1 1
možnosti

Gotrong

17. 7. 2012 11:14
Re: O2 nikdy

To ale dělají všichni, nejen O2 :-D Máme tu 3 (možná 4) operátory a všichni jsou stejní ;-))

0 0
možnosti