Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27i56l56a49n 40S91t68e27h73l62í41k 7580589583951

Já tyto typy výpovědí posílám zásadně doporučeně klasickou poštou. S úspěchem a bez jakýchkoliv obstrukcí jsem takto vypověděl i paušální smlouvu s O2. Oni snad mají ještě někde hluboko zakódováno, že co je psáno (rozuměj na papíře), to je dáno a podle toho jednají.

0/0
27.5.2016 13:25

J40u75l22i72u52s 11C17h30a27l59o71u32p42k70a 4492639150571

Máte štěstí, že jste měl kam zavolat. Moje zkušenost je taková, že ..."k nám se dovolat nelze, my můžeme volat, ale nemůžeme volání přijímat." A také: vložíme vaší žádost do systému: tj. přeloženo do koše, jistě digitálního.

0/0
27.5.2016 12:01

M34a87r38i39e 63Š30í84p47k30o49v23á 5172192414447

Mám stejnou, čerstvou zkušenost. Máte pravdu - pan Infarkt už bral za kliku.

Na výpovědní lince byla urputná callpracovnice, a náš hovor se nesl tak, že já jsem řekla, že chci zrušit linku, a ona se nadechla k přesvědčování na senzační nabídku.

Toto se opakovalo nejméně třikrát. A byla urputná...Bylo to kdo s koho.....Opravdu úděsný poskytovatel služeb. Ještě mě čeká krok poslední - ukončit to sdělením kódu:-/

0/0
27.5.2016 8:42

J38i63t42k53a 68J55a44n93ý24r85o10v76á 6868203910846

Dle mé zkušenosti operátoři Call centra ani netuší koho oslovují, jaké má služby kolik platí atd.

Když jsem si zařizovala účet chtěla jsem ho mít s možností vypovědět okamžitě, tedy nevázat se na nějakou dobu atd. Tehdy mi řekli, že to tak samozřejmě je. Když před časem zaváděli ty "úžasné výhodné ceny a služby", tak mi zavolali, že mi budou měnit tarif. Když mi řekli, že paušál bude více jak 500 tedy o 200 výše, než jsem platila dosud, začala jsem protestovat, protože moc netelefonuji. Operátorka zeptala, kolik platím(měla to vědět, když něco nabízí). Když jsem řekla, že 300 měsíčně, tak se mi vysmála, že telefonuji hodně. Tenhle rozhovor byla poslední kapka. Druhý den jsem byla na pobočce, že chci službu zrušit. Šlo to celkem rychle možná, akorát chtěli, abych si promluvila s někým po telefonu, kdy se mě snažili přesvědčit, abych zůstala. Nechápala jsem. Chtěla jsem pryč, ztratili mojí důvěru. Nezůstala bych i kdyby mi za to platili a nabídli sebelepší tarif. Firma, která obvolává zákazníky naslepo, nic o nich neví a potom jim říká nesmysly, není pro mě věrohodná. A nebylo to poprvé. Myslela jsem, že to jsou profíci a oni se chovali jako ignoranti. Podle toho co píšete ještě to zdokonalili.

Operátor měnil podmínky a ještě platil zákon o odchodu od operátora na při změně podmínek. Dnes už to není možné. Při odchodu jsem se ještě dozvěděla, že kdyby neplatil tenhle zákon a nebo operátor neměnil podmínky, mohla bych odejít až za rok, nebo musela platit velké penále. Vždycky, když jsem podepisovala nějakou změnu, ujišťovali mě, že to není na nějaké období. Lhali mi.

Přešla jsem k firemnímu operátorovi muže. Máme rodinný tarif. Oba dohromady platíme méně, než jsem platila původně. Sama telefon používám pro to, abych se dovolala muži a rodičům. Jinak telefonovat nepotřebuji. Hned po změně mě přestal obtěžovat telefonní spam a to trvá už dva roky.

Nedělám si iluze, že u jiných operátorů je to jiné.

+2/0
27.5.2016 8:36
Foto

D33a11n93i38e73l 58V20a36l97e64n42t69a 4728915638

Vy podepisujete smlouvy, které nečtete? 8-o

0/0
27.5.2016 12:48

L26u27m63í85r 35V55i49t29h57a 2577117286472

Mám s O2 zkušenost podobnou, ne-li horší. Ono totiž nelze podat výpověď jen tak. Musíte se trefit do správného časového okénka, nesmíte ji podat ani dřív, ani později. Pokud ji podáte dřív, nebudou se jí vůbec zabývat, pokud ji podáte později, prošvihnul jste výpovědní období, takže musíte počkat na příští "okýnko". V tom okamžiku se Vaše výpověď mění z pozdní na předčasnou, a jak je s takovou naloženo, to už víme...

A pozor! I když Vaši výpověď přijmou a smlouvu ukončí - NADÁLE VÁM BUDOU POSÍLAT FAKTURY, A POKUD MÁTE SOUHLAS S INKASEM, BUDOU VÁM DÁL STRHÁVAT PENÍZE!!!! DEJTE SI NA TO SETSAKRA MAJZLA!!!!

Pokud si toho všimnete pozdě, oni Vám vrátí přeplatek pouze za poslední dva měsíce! Na zbytek podle nich nemáte nárok, a pokud máte dojem, že nárok máte, musíte se s nimi soudit.

O2 jsou excelentní sofistikovaní šmejdi, a prosím cenzory, aby to respektovali a příspěvek nemazali. Vím, o čem mluvím a mohu to dokázat. A jak vidno, nejsem sám!!!!

+4/0
27.5.2016 8:32

M77i95c82h52a91l 75P64r96o82k42š 6791954922692

Nebylo by jednodussi rovnou prvne tu vypoved podat pisemne pres datovou schranku? Odpada cekani/dohadovani se s call centrem a mate pripadne rovnou v ruce dukaz ze a kdy jste to posilal.

0/0
27.5.2016 8:25

J61i15ř39í 27F39o37g59e53l 2360671616432

Já tedy nevím, ale když jsem dával O2 výpověď já, netrvalo mi to o mnoho déle, než přečtení vašeho dramatu, vše šlo hladce, ČVOP jsem obdržel písemně za necelý týden - prostě nebyl problém.

0/0
27.5.2016 8:06

L83u15m63í25r 41V90i16t28h59a 2437677586372

Tak to jste měl velkou kliku.

+1/0
27.5.2016 8:33

M91a95r69i55e 65Š58í56p18k25o22v68á 5132312434657

Přesně tak!

0/0
27.5.2016 8:36

P13e93t90r 28R36o59k84o57š 9789331979229

Noo, pěkně jsi to napsal. Takové slovní obraty bych nevymyslel.

A neměl jsi tento článek napsat až budeš v cíli?

0/0
27.5.2016 8:06

D46a65v76i65d 44H82y60š79p79l51e38r 2243973587225

Čau Petře, dík. Jak se daří? Taková příhoda musí mít otevřený konec. :-)

0/0
27.5.2016 8:54



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.