Diskuse
Hrál jsem hru "Dej výpověď O2"
Děkujeme za pochopení.
M10i54l51a57n 88S75t15e17h77l30í94k
Já tyto typy výpovědí posílám zásadně doporučeně klasickou poštou. S úspěchem a bez jakýchkoliv obstrukcí jsem takto vypověděl i paušální smlouvu s O2. Oni snad mají ještě někde hluboko zakódováno, že co je psáno (rozuměj na papíře), to je dáno a podle toho jednají.
J51u84l21i63u27s 19C92h81a22l14o10u36p39k38a
Máte štěstí, že jste měl kam zavolat. Moje zkušenost je taková, že ..."k nám se dovolat nelze, my můžeme volat, ale nemůžeme volání přijímat." A také: vložíme vaší žádost do systému: tj. přeloženo do koše, jistě digitálního.
M91a95r11i35e 47Š72í91p54k29o62v93á
Mám stejnou, čerstvou zkušenost. Máte pravdu - pan Infarkt už bral za kliku.
Na výpovědní lince byla urputná callpracovnice, a náš hovor se nesl tak, že já jsem řekla, že chci zrušit linku, a ona se nadechla k přesvědčování na senzační nabídku.
Toto se opakovalo nejméně třikrát. A byla urputná...Bylo to kdo s koho.....Opravdu úděsný poskytovatel služeb. Ještě mě čeká krok poslední - ukončit to sdělením kódu
J23i60t96k91a 87J76a65n35ý93r28o23v11á
Dle mé zkušenosti operátoři Call centra ani netuší koho oslovují, jaké má služby kolik platí atd.
Když jsem si zařizovala účet chtěla jsem ho mít s možností vypovědět okamžitě, tedy nevázat se na nějakou dobu atd. Tehdy mi řekli, že to tak samozřejmě je. Když před časem zaváděli ty "úžasné výhodné ceny a služby", tak mi zavolali, že mi budou měnit tarif. Když mi řekli, že paušál bude více jak 500 tedy o 200 výše, než jsem platila dosud, začala jsem protestovat, protože moc netelefonuji. Operátorka zeptala, kolik platím(měla to vědět, když něco nabízí). Když jsem řekla, že 300 měsíčně, tak se mi vysmála, že telefonuji hodně. Tenhle rozhovor byla poslední kapka. Druhý den jsem byla na pobočce, že chci službu zrušit. Šlo to celkem rychle možná, akorát chtěli, abych si promluvila s někým po telefonu, kdy se mě snažili přesvědčit, abych zůstala. Nechápala jsem. Chtěla jsem pryč, ztratili mojí důvěru. Nezůstala bych i kdyby mi za to platili a nabídli sebelepší tarif. Firma, která obvolává zákazníky naslepo, nic o nich neví a potom jim říká nesmysly, není pro mě věrohodná. A nebylo to poprvé. Myslela jsem, že to jsou profíci a oni se chovali jako ignoranti. Podle toho co píšete ještě to zdokonalili.
Operátor měnil podmínky a ještě platil zákon o odchodu od operátora na při změně podmínek. Dnes už to není možné. Při odchodu jsem se ještě dozvěděla, že kdyby neplatil tenhle zákon a nebo operátor neměnil podmínky, mohla bych odejít až za rok, nebo musela platit velké penále. Vždycky, když jsem podepisovala nějakou změnu, ujišťovali mě, že to není na nějaké období. Lhali mi.
Přešla jsem k firemnímu operátorovi muže. Máme rodinný tarif. Oba dohromady platíme méně, než jsem platila původně. Sama telefon používám pro to, abych se dovolala muži a rodičům. Jinak telefonovat nepotřebuji. Hned po změně mě přestal obtěžovat telefonní spam a to trvá už dva roky.
Nedělám si iluze, že u jiných operátorů je to jiné.
D50a38n19i88e39l 13V73a98l28e22n29t95a
Vy podepisujete smlouvy, které nečtete?
L78u13m81í40r 57V13i96t65h57a
Mám s O2 zkušenost podobnou, ne-li horší. Ono totiž nelze podat výpověď jen tak. Musíte se trefit do správného časového okénka, nesmíte ji podat ani dřív, ani později. Pokud ji podáte dřív, nebudou se jí vůbec zabývat, pokud ji podáte později, prošvihnul jste výpovědní období, takže musíte počkat na příští "okýnko". V tom okamžiku se Vaše výpověď mění z pozdní na předčasnou, a jak je s takovou naloženo, to už víme...
A pozor! I když Vaši výpověď přijmou a smlouvu ukončí - NADÁLE VÁM BUDOU POSÍLAT FAKTURY, A POKUD MÁTE SOUHLAS S INKASEM, BUDOU VÁM DÁL STRHÁVAT PENÍZE!!!! DEJTE SI NA TO SETSAKRA MAJZLA!!!!
Pokud si toho všimnete pozdě, oni Vám vrátí přeplatek pouze za poslední dva měsíce! Na zbytek podle nich nemáte nárok, a pokud máte dojem, že nárok máte, musíte se s nimi soudit.
O2 jsou excelentní sofistikovaní šmejdi, a prosím cenzory, aby to respektovali a příspěvek nemazali. Vím, o čem mluvím a mohu to dokázat. A jak vidno, nejsem sám!!!!
M68i13c58h95a88l 34P36r44o10k44š
Nebylo by jednodussi rovnou prvne tu vypoved podat pisemne pres datovou schranku? Odpada cekani/dohadovani se s call centrem a mate pripadne rovnou v ruce dukaz ze a kdy jste to posilal.
J19i78ř93í 60F95o37g83e61l
Já tedy nevím, ale když jsem dával O2 výpověď já, netrvalo mi to o mnoho déle, než přečtení vašeho dramatu, vše šlo hladce, ČVOP jsem obdržel písemně za necelý týden - prostě nebyl problém.
P94e34t77r 90R31o57k53o80š
Noo, pěkně jsi to napsal. Takové slovní obraty bych nevymyslel.
A neměl jsi tento článek napsat až budeš v cíli?
D27a84v52i85d 12H72y50š55p20l92e92r
Čau Petře, dík. Jak se daří? Taková příhoda musí mít otevřený konec. :-)
- Počet článků 16
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1674x