Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Já tyto typy výpovědí posílám zásadně doporučeně klasickou poštou. S úspěchem a bez jakýchkoliv obstrukcí jsem takto vypověděl i paušální smlouvu s O2. Oni snad mají ještě někde hluboko zakódováno, že co je psáno (rozuměj na papíře), to je dáno a podle toho jednají.

0 0
možnosti
JC

Máte štěstí, že jste měl kam zavolat. Moje zkušenost je taková, že ..."k nám se dovolat nelze, my můžeme volat, ale nemůžeme volání přijímat." A také: vložíme vaší žádost do systému: tj. přeloženo do koše, jistě digitálního.

0 0
možnosti

Mám stejnou, čerstvou zkušenost. Máte pravdu - pan Infarkt už bral za kliku.

Na výpovědní lince byla urputná callpracovnice, a náš hovor se nesl tak, že já jsem řekla, že chci zrušit linku, a ona se nadechla k přesvědčování na senzační nabídku.

Toto se opakovalo nejméně třikrát. A byla urputná...Bylo to kdo s koho.....Opravdu úděsný poskytovatel služeb. Ještě mě čeká krok poslední - ukončit to sdělením kódu:-/

0 0
možnosti
JJ

Dle mé zkušenosti operátoři Call centra ani netuší koho oslovují, jaké má služby kolik platí atd.

Když jsem si zařizovala účet chtěla jsem ho mít s možností vypovědět okamžitě, tedy nevázat se na nějakou dobu atd. Tehdy mi řekli, že to tak samozřejmě je. Když před časem zaváděli ty "úžasné výhodné ceny a služby", tak mi zavolali, že mi budou měnit tarif. Když mi řekli, že paušál bude více jak 500 tedy o 200 výše, než jsem platila dosud, začala jsem protestovat, protože moc netelefonuji. Operátorka zeptala, kolik platím(měla to vědět, když něco nabízí). Když jsem řekla, že 300 měsíčně, tak se mi vysmála, že telefonuji hodně. Tenhle rozhovor byla poslední kapka. Druhý den jsem byla na pobočce, že chci službu zrušit. Šlo to celkem rychle možná, akorát chtěli, abych si promluvila s někým po telefonu, kdy se mě snažili přesvědčit, abych zůstala. Nechápala jsem. Chtěla jsem pryč, ztratili mojí důvěru. Nezůstala bych i kdyby mi za to platili a nabídli sebelepší tarif. Firma, která obvolává zákazníky naslepo, nic o nich neví a potom jim říká nesmysly, není pro mě věrohodná. A nebylo to poprvé. Myslela jsem, že to jsou profíci a oni se chovali jako ignoranti. Podle toho co píšete ještě to zdokonalili.

Operátor měnil podmínky a ještě platil zákon o odchodu od operátora na při změně podmínek. Dnes už to není možné. Při odchodu jsem se ještě dozvěděla, že kdyby neplatil tenhle zákon a nebo operátor neměnil podmínky, mohla bych odejít až za rok, nebo musela platit velké penále. Vždycky, když jsem podepisovala nějakou změnu, ujišťovali mě, že to není na nějaké období. Lhali mi.

Přešla jsem k firemnímu operátorovi muže. Máme rodinný tarif. Oba dohromady platíme méně, než jsem platila původně. Sama telefon používám pro to, abych se dovolala muži a rodičům. Jinak telefonovat nepotřebuji. Hned po změně mě přestal obtěžovat telefonní spam a to trvá už dva roky.

Nedělám si iluze, že u jiných operátorů je to jiné.

2 0
možnosti
Foto

Vy podepisujete smlouvy, které nečtete? 8-o

0 0
možnosti
LV

Mám s O2 zkušenost podobnou, ne-li horší. Ono totiž nelze podat výpověď jen tak. Musíte se trefit do správného časového okénka, nesmíte ji podat ani dřív, ani později. Pokud ji podáte dřív, nebudou se jí vůbec zabývat, pokud ji podáte později, prošvihnul jste výpovědní období, takže musíte počkat na příští "okýnko". V tom okamžiku se Vaše výpověď mění z pozdní na předčasnou, a jak je s takovou naloženo, to už víme...

A pozor! I když Vaši výpověď přijmou a smlouvu ukončí - NADÁLE VÁM BUDOU POSÍLAT FAKTURY, A POKUD MÁTE SOUHLAS S INKASEM, BUDOU VÁM DÁL STRHÁVAT PENÍZE!!!! DEJTE SI NA TO SETSAKRA MAJZLA!!!!

Pokud si toho všimnete pozdě, oni Vám vrátí přeplatek pouze za poslední dva měsíce! Na zbytek podle nich nemáte nárok, a pokud máte dojem, že nárok máte, musíte se s nimi soudit.

O2 jsou excelentní sofistikovaní šmejdi, a prosím cenzory, aby to respektovali a příspěvek nemazali. Vím, o čem mluvím a mohu to dokázat. A jak vidno, nejsem sám!!!!

4 0
možnosti
MP

Nebylo by jednodussi rovnou prvne tu vypoved podat pisemne pres datovou schranku? Odpada cekani/dohadovani se s call centrem a mate pripadne rovnou v ruce dukaz ze a kdy jste to posilal.

0 0
možnosti
JF

J30i54ř35í 61F47o59g32e39l

27. 5. 2016 8:06

Já tedy nevím, ale když jsem dával O2 výpověď já, netrvalo mi to o mnoho déle, než přečtení vašeho dramatu, vše šlo hladce, ČVOP jsem obdržel písemně za necelý týden - prostě nebyl problém.

0 0
možnosti
LV

Tak to jste měl velkou kliku.

1 0
možnosti
PR

P30e53t10r 67R38o50k11o26š

27. 5. 2016 8:06

Noo, pěkně jsi to napsal. Takové slovní obraty bych nevymyslel.

A neměl jsi tento článek napsat až budeš v cíli?

0 0
možnosti
DH

Čau Petře, dík. Jak se daří? Taková příhoda musí mít otevřený konec. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1674x
Je mi 45, OSVČ, ženatý, 2 děti. Mými koníčky jsou film, nezávislá hudba, ochotnické divadlo.